divendres, 26 d’abril del 2013

UNA SESSSIÓ AMB AA


AA, mostra moltes dificultats en el raonament, tot sovint dóna la sensació que interioritza mecanismes per repetició però no es capaç de raonar el perquè.
Es cansa molt aviat de qualsevol activitat i per tant cal captar la seva atenció constantment i tornar a dirigir-la cap a l’activitat que s’està duent a terme, això provoca que alguna tasca s’allargui més del previst i que no sempre es pugui fer el que s’havia programat. Tot i així és important que a poc a poc AA es vagi acostumant a tasques més llargues i menys variades.
No és tant important la realització del tot el que s’havia programat sinó la manera com treballa i l’actitud que demostra davant de les diferents propostes per tal d’anar aconseguint a poc a poc els objectius marcats.

INTERVENCIÓ PSICOPEDAGÒGICA
Alumne/a:  AA                                                                                                                  Curs: 1r Primària
DA:                                                                                                                                      Data:
Especialista:
ÀREES DE TREBALL
ACTIVITATS
OBSERVACIONS
Raonament lògic –verbal





Comparar   quantitats amb els taps. Relacionar-ho amb nombres.
Seleccionar el més gran/ el més petit/ Ordenar tres nombres de petit a gran

Resolució de problemes mentals que impliquin una sola operació. Quinzet 1

Realitzar una sèrie de tres elements amb els taps de colors.



Seleccionar una imatge que no té relació amb les altres a l’ordinador.







Buscar objectes relacionats amb una temàtica

Comença molt bé, però aviat es cansa. Si es cansa perd l’atenció i comet errors amb més freqüència.



No hi ha hagut temps de fer-ho.



Ho fa bé si en aquell moment és capaç d’estar concentrat i no distreure’s, verbalitza la sèrie.


Li costa, estableix relacions poc lògiques i es distreu amb facilitat. Està més pendent de passar la pantalla que de pensar i intentar concentrar-se. Amb ajut ho fa molt millor.

Força bé, sap pensar en camps semàntics i destriar els que no en formen part.
Autonomia personal i seguiment d’instruccions.
Realitzar una fitxa de treball
No hi hagut temps de fer-ho
Discriminació visual- Percepció.
Capacitat d’atenció
Dòmino de quantitats.
No hi havia jugat mai aquí al centre i s’ha mostrat molt motivat, ha jugat bé i com que coneixia la dinàmica ha treballat bé i atent
Li ha costat recollir perquè volia seguir jugant.
 
Material manipulatiu

AA treballant les quantitats

Relacionar quantitats i nombres
Cal comptar bé


Discriminació d'imatges intruses

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada