AA, mostra moltes
dificultats en el raonament, tot sovint dóna la sensació que interioritza mecanismes
per repetició però no es capaç de raonar el perquè.
Es cansa molt aviat
de qualsevol activitat i per tant cal captar la seva atenció constantment i
tornar a dirigir-la cap a l’activitat que s’està duent a terme, això provoca
que alguna tasca s’allargui més del previst i que no sempre es pugui fer el que
s’havia programat. Tot i així és important que a poc a poc AA es vagi
acostumant a tasques més llargues i menys variades.
No és tant
important la realització del tot el que s’havia programat sinó la manera com
treballa i l’actitud que demostra davant de les diferents propostes per tal
d’anar aconseguint a poc a poc els objectius marcats.
INTERVENCIÓ
PSICOPEDAGÒGICA
|
||
Alumne/a: AA Curs:
1r Primària
DA: Data:
Especialista:
|
||
ÀREES DE TREBALL
|
ACTIVITATS
|
OBSERVACIONS
|
Raonament
lògic –verbal
|
Comparar quantitats amb els taps. Relacionar-ho amb nombres.
Seleccionar
el més gran/ el més petit/ Ordenar tres nombres de petit a gran
Resolució
de problemes mentals que impliquin una sola operació. Quinzet 1
Realitzar
una sèrie de tres elements amb els taps de colors.
Seleccionar
una imatge que no té relació amb les altres a l’ordinador.
Buscar
objectes relacionats amb una temàtica
|
Comença molt bé, però aviat es
cansa. Si es cansa perd l’atenció i comet errors amb més freqüència.
No hi ha hagut temps de fer-ho.
Ho fa bé si en aquell moment és capaç d’estar concentrat i no distreure’s, verbalitza la sèrie.
Li costa, estableix relacions poc
lògiques i es distreu amb facilitat. Està més pendent de passar la pantalla
que de pensar i intentar concentrar-se. Amb ajut ho fa molt millor.
Força bé,
sap pensar en camps semàntics i destriar els que no en formen part.
|
Autonomia personal i seguiment
d’instruccions.
|
Realitzar
una fitxa de treball
|
No hi
hagut temps de fer-ho
|
Discriminació visual- Percepció.
Capacitat d’atenció
|
Dòmino de
quantitats.
|
No hi havia jugat mai aquí al
centre i s’ha mostrat molt motivat, ha jugat bé i com que coneixia la
dinàmica ha treballat bé i atent
Li ha costat recollir perquè volia
seguir jugant.
|
AA treballant les quantitats |
Relacionar quantitats i nombres |
Cal comptar bé |
Discriminació d'imatges intruses |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada