Un cop ja passada
la primera fase del meu projecte del pràcticum, vaig rebre el comentari de la tutora de la UOC sobre la PAC1 i vaig, també, fer amb la tutora de pràctiques
una revisió de la planificació inicial i vam decidir reenfocar el pràcticum.
En un primer moment
l’enfocament del meu pràcticum era, potser, massa general i ambigu; és a dir,
poc definit i poc clar. De fet, el que jo pretenia era senzillament, conèixer a
fons el funcionament d’un centre d’aquestes característiques i anar fent
aportacions puntuals amb els alumnes tot col·laborant constantment amb el que
se’m demanés, però això no m’hagués, segurament, donat la possibilitat de
marcar uns bons objectius i uns criteris d’avaluació posterior concrets i
fiables. És per tot plegat que, un cop feta ja la primera aproximació al
centre, conèixer el seu funcionament i als nens que hi acudeixen, centraré la
meva feina en tres nens principalment. Aquests nens han estat triats tenint en
compte els següents criteris:
1.Que fossin nens que acudissin al centre els mateixos dies que hi acudia
jo.
2.Que presentessin necessitats diferenciades per tal de conèixer
diferents realitats.
3.Que fos necessari enfocar el treball de manera diferent amb cadascun d’ells
per tal de descobrir diversos recursos segons les necessitats personals de cada
alumne.
Un cop feta la tria
doncs, els dimecres treballaré amb l’alumne A i el dijous amb els alumnes P i AA.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada