diumenge, 14 d’abril del 2013

PRIMERA REFLEXIÓ


Un cop ja passada la primera fase del meu projecte del pràcticum, vaig rebre el comentari de la tutora de la UOC sobre la PAC1 i vaig, també, fer amb la tutora de pràctiques una revisió de la planificació inicial i vam decidir reenfocar el pràcticum.
En un primer moment l’enfocament del meu pràcticum era, potser, massa general i ambigu; és a dir, poc definit i poc clar. De fet, el que jo pretenia era senzillament, conèixer a fons el funcionament d’un centre d’aquestes característiques i anar fent aportacions puntuals amb els alumnes tot col·laborant constantment amb el que se’m demanés, però això no m’hagués, segurament, donat la possibilitat de marcar uns bons objectius i uns criteris d’avaluació posterior concrets i fiables. És per tot plegat que, un cop feta ja la primera aproximació al centre, conèixer el seu funcionament i als nens que hi acudeixen, centraré la meva feina en tres nens principalment. Aquests nens han estat triats tenint en compte els següents criteris:

1.Que fossin nens que acudissin al centre els mateixos dies que hi acudia jo.
2.Que presentessin necessitats diferenciades per tal de conèixer diferents realitats.
3.Que fos necessari enfocar el treball de manera diferent amb cadascun d’ells per tal de descobrir diversos recursos segons les necessitats personals de cada alumne.

Un cop feta la tria doncs, els dimecres treballaré amb l’alumne A i el dijous amb els alumnes P i AA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada