Aquesta va ser la previsió inicial del meu projecte, però segur que haurà de ser canviada i modificada al llarg del període de pràctiques per tal d'adaptar-se a les necessitats del centre on les realitzo.
FASE 1: Anàlisi del context i planificar el pla de
treball
DATA: setmana del 4 al 8 de març
del 11 al 15 de
març
HORES: 8 hores
|
Objectius:
1.- Conèixer i
familiaritzar-me amb el centre Dígraf, és a dir, amb l’entorn.
2.- Planificar la meva
actuació amb la tutora.
3.- Observar com es
desenvolupen les sessions i quin és el model de treball del centre.
4.- Conèixer casos de
possible interès per a les meves pràctiques.
Destinataris/àries: el centre Dígraf, la meva tutora i
els nens i nenes que hi acudeixen.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
1.- Reunions amb la
meva tutora.
2.- Presentació,
comentari i revisió de casos actuals.
3.- Seleccionar els
tres alumnes que seguiré de més a prop.
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
1.- Anotacions de tot
allò que se’m comenta i se’m traspassa.
2.- Realització d’un
portafoli.
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
1.- Control de
les hores destinades a l’hora de realitzar les tasques d’aquesta fase.
2.- Grau de dificultat en l’accés a la
informació necessària.
3.- Coneixement dels possibles dèficits o
dificultats relacionades amb els casos escollits.
|
|
FASE 2: Planificació de la intervenció i recollida
de dades, és a dir, implementació del pla de treball
DATA: setmanes del 18 al 22 de
març
del 1 al 5 d’abril
del 8 al 12
d’abril
del 15 al 19
d’abril
del 22 al 26 d’abril
del 29 al 3 de maig
del 6 a l’10 de maig
del 13 al 17 de maig
HORES: 7 hores a la setmana (56
hores)
|
Objectius:
1.- Conèixer el
protocol d’actuació del centre.
2.- Saber utilitzar i
interpretar proves estandaritzades d’ús més freqüent.
3.- Dur a terme
dissenys d’intervenció realista i sistèmic de sessions concretes i puntuals.
4.- Ajudar i
col·laborar en tot moment en qualsevol activitat que se’m proposi.
Destinataris/àries: la meva tutora i els nens que
acudeixen al centre, especialment el Pau, l’Alexandre i la Rut.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
1.- Lectura i anàlisi
de les demandes i dels resultats obtinguts de les proves realitzades dels
tres alumnes en qüestió.
2.- Selecció i
aplicació d’algunes proves estandaritzades per comparar els resultats amb els
obtinguts a inici del curs acadèmic.
3.- Anotació de les observacions
de les metodologies utilitzades vers aquests alumnes.
4.- Preparació de
material adequat per treballar amb aquests alumnes.
5.- Reunions periòdiques amb la meva tutora per
tal d’anar valorant el meu procés
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
1.- Expedients dels
alumnes.
2.- Anamnesis.
3.- Proves
estandaritzades.
4.- Portafoli.
5.- Material preparat
per treballar diferents aspectes amb els alumnes.
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
1.- Control de
les hores destinades a l’hora de realitzar les tasques d’aquesta fase.
2.- Grau de satisfacció de la meva tutora de la
feina duta a terme.
3.- Comparar els coneixements previs de les
proves estandaritzades abans del seu ús, i els posteriors coneixements
després.
4.- Revisió i control del portafoli.
5.- Grau de dificultat en l’accés a la informació necessària.
6.- Grau de satisfacció i aprofitament per part dels alumnes.
|
|
FASE 3: Anàlisi de la
intervenció
DATA: setmana del 20 al 24 de maig
del 27 al 31 de
maig
HORES: 12 hores
|
Objectius:
1.- Haver sabut
relacionar, al llarg del pràcticum, la teoria amb la pràctica.
2.- Reflexionar sobre
la intervenció realitzada.
3.- Valorar la
possibilitat de continuar amb la intervenció planificada i duta a terme.
Destinataris/àries: jo mateixa, la meva tutora i els
alumnes
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
1.- Reunions amb la
tutora per analitzar el meu procés i els resultats obtinguts.
2.- Revisar i
completar el portafoli.
3.- Realització de la
memòria final del pràcticum.
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
1.- Processador de
textos.
2.- Gràfic comparatiu amb els resultats de les
proves estandaritzades d’inici i final de curs.
3.- Qüestionari
avaluatiu per part de la tutora per qualificar el grau d’assoliment del
treball que he realitzat al llarg del pràcticum.
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
1.- Control de les
hores destinades a l’hora de realitzar les tasques d’aquesta fase.
2.-
Nivell d’utilitat
del material elaborat.
3.- Grau d’aportació personal vers les pràctiques.
4.- Nota
assolida.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada