La meva intenció era poder parlar amb tots els tutors/es (tant d'Infantil, de Primària, com de Secundària) de manera directa per tal d'obtenir la informació que necessitava, però he anat veient que això no seria possible i he acabat fent aquest guió i l'he passat als meus companys/es per tal que el responguessin. En aquest moment estic fent el buidat de les respostes obtingudes la qual cosa és lenta i feixuga perquè com veureu tot són preguntes obertes.
GUIÓ DE LES PREGUNTES:
Hola a tots/es, sóc la Sara, la vostra companya de Primària. No sé si sabeu
que estic estudiant Psicopedagogia a la UOC, ja em falta poc per acabar i
aquest semestre estic fent les pràctiques. Vaig demanar de fer-les aquí a
l’Escola i m’ho van concedir, per tant el meu projecte de pràctiques consisteix
en reelaborar, actualitzar i contextualitzar el Pla d’Atenció a la diversitat
de l’Escol. Parteixo, doncs, de l’actual PAD però he d’adaptar-lo al que estem
fent ara a l’Escola, és per això que us demano, si us plau, la vostra
col·laboració.
He pensat algunes preguntes perquè les respongueu (darrere o en un altre full) i d’aquesta manera obtenir informació de la feina que duem a terme i com la fem. Moltes gràcies!
He pensat algunes preguntes perquè les respongueu (darrere o en un altre full) i d’aquesta manera obtenir informació de la feina que duem a terme i com la fem. Moltes gràcies!
1.- Quants alumnes tens amb dificultats per seguir el nivell acadèmic
establert?
2.- Quin procés es segueix des de que el tutor/a s’adona que té un alumne
amb dificultats per seguir el nivell acadèmic establert?
3.- Quin seguiment se’n fa al llarg del curs acadèmic?
4.- Com es traspassa la informació d’aquests alumnes als tutors del curs
següent?
5.- Què es prioritza a l’hora de
demanar l’actuació del mestre de suport, que treballi continguts acadèmics o
comportamentals?
6.- De quina manera incideix cada mestre o tutor, a l’aula, en l’atenció a
la diversitat?
7.- Què s’espera del responsable de l’EAP? Quin tipus d’assessorament es
creu més adequat:
·
Estratègies
metodològiques: materials, tipus d’agrupaments o activitats.
·
Coneixements
teòrics.
·
Assessorament
a les famílies.
·
Altres.
8.- Com es creu que ha de ser l’assessorament per part del representant de
l’EAP: individual, en equip, atenció puntual dels casos, propostes a nivell de
centre, ...?
9.- Tens alguna idea per organitzar millor el suport?
10.- Quin paper hi juga la família en l’atenció d’aquests alumnes?
11.- Com hauria de ser la participació de la família?
12.- Si tens cap més aspecte a comentar que creguis que pot ser interessant
o necessari tenir en compte t’agrairia que l’anotessis aquí:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada