Tal
com ja vaig explicar, P presenta un retard maduratiu i un dèficit
d’atenció pel qual rep tractament farmacològic, és per aquest motiu que
s'intenta treballar amb ella de manera força manipulativa per tal que
interioritzi els conceptes que es pretenen treballar, també se li presenten eines
de treball, és a dir, procediments, per tal d'ajudar-lo en el seu dia a dia a
l'escola.
Aquesta seria una sessió qualsevol amb ell
INTERVENCIÓ
PSICOPEDAGÒGICA
|
||
Alumne/a: A Curs:
4t Primària
DA: Data:
Especialista:
|
||
ÀREES DE
TREBALL
|
ACTIVITATS
|
OBSERVACIONS
|
Raonament lògic –verbal
|
Resolució
de problemes matemàtics manipulatius. Diners (joc de comprar i vendre)
Ordenar
paraules per formar frases.
Activitats de reflexió i raonament,
endevinalles.
|
S’ha iniciat aquesta activitat, no
s’havia fet cap dia, a l’escola havien de començar el tema la setmana
següent.
Ho ha fet força bé, calia que
tornés el canvi. Ha necessitat ajut en algun moment amb els cèntims.
Força bé, comprèn el sentit global
de la frase tot i que a vegades es deixa algun complement i el posa al final.
Amb força ajuda,
necessita de l'adult per a desglossar cada pista de l'endevinalla.
|
Comprensió i seguiment d’instruccions.
|
Realitzar una fitxa de treball en la qual s’han de
seguir instruccions
|
Ha demostrat dificultats per
realitzar l’última activitat on calia buscar una paraula que rimés amb
cadascuna d eles paraules donades.
|
Capacitat d’atenció i percepció.
|
Buscar en
una imatge elements la paraules dels quals comencessin totes amb la lletra e.
|
Força bé, però li manca vocabulari
i no sap el nom de certes coses que es troben representades.
|
Diferents moments de la sessió de treball d'en P
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada