OBJECTIUS:
1.- Conèixer les tasques de cada membre del gabinet
psicopedagògic.
2.- Saber el procés que segueix cada mestre/professor per
demanar l’ajut del gabinet.
3.- Esbrinar els criteris que se segueixen per considerar un
alumne amb NEE.
4.- Descriure
l’actuació que se segueix actualment davant l’arribada d’alumnes nou vinguts.
5.- Saber les actuacions precises que es duen a terme en
l’actualitat pel que a metodologia, pla de treball, distribució horària i
avaluació amb els alumnes amb NEE, és a dir, analitzar la realitat empírica.
ACTIVITATS O
TASQUES:
1.- Entrevistes amb els destinataris, però no em puc
entrevistar amb tot el professorat, per tant ho faré amb els coordinadors de
cicle i de departament.
2.- Lectura i coneixement de la documentació interna ja
existent a l’escola (format del PI, controls dels reforços, format de petició
d’atenció del ganivet psicopedagògic, etc.)
3.- Anotació de les observacions de les metodologies
utilitzades vers aquests alumnes.
4.- Identificació dels plans de treball, horaris i
avaluacions que se segueixen vers aquests alumnes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada