dijous, 19 d’abril del 2012

SEGONA FASE

Ja fa uns dies que estic duent a terme la segona fase del meu projecte i ara m'adono que no havia penjat els objectius concrets i les activitats d'aquesta fase. Aquí us els mostro.


OBJECTIUS:

1.- Conèixer les tasques de cada membre del gabinet psicopedagògic.
2.- Saber el procés que segueix cada mestre/professor per demanar l’ajut del gabinet.
3.- Esbrinar els criteris que se segueixen per considerar un alumne amb NEE.
4.- Descriure l’actuació que se segueix actualment davant l’arribada d’alumnes nou vinguts.
5.- Saber les actuacions precises que es duen a terme en l’actualitat pel que a metodologia, pla de treball, distribució horària i avaluació amb els alumnes amb NEE, és a dir, analitzar la realitat empírica.

ACTIVITATS O TASQUES:

1.- Entrevistes amb els destinataris, però no em puc entrevistar amb tot el professorat, per tant ho faré amb els coordinadors de cicle i de departament.
2.- Lectura i coneixement de la documentació interna ja existent a l’escola (format del PI, controls dels reforços, format de petició d’atenció del ganivet psicopedagògic, etc.)
3.- Anotació de les observacions de les metodologies utilitzades vers aquests alumnes.
4.- Identificació dels plans de treball, horaris i avaluacions que se segueixen vers aquests alumnes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada